25 Mayıs 2008 Pazar

Uykusuzluk, kene, makina, gürültü...


PAZAR SABAHI DEME BANA !
(Uyumak istiyorum...)

Kimsecikler yok ortalıkta... sessiz mi sessiz, ıssız mı ıssız, hayalet kasaba misali... Anlaşılan güzel havanın verdiği cesaretle herkes kendisini sokaklara, parklara, bahçelere, piknik yerlerine atmış, sahilde dolaşan ve denize girenlerde varmış duyduğuma göre. Kimileri de gezmelere gitmişlerdir sanırım. Aman neyse banane kim nereye isterse oraya gitsin.

Benim de elinden tutup dışarı çıkabileceğim biri olsa ben de evde oturmazdım. Bugün de çamaşır günü 'vır vır' sabahtan beri çalışıyor bu makine 'Anneee yeeteeeer' diye çığlık atacağım nerdeyse.

Sabahta uyutmadılar zaten. Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerimi kapamışım daha saat 9 olmadan bir gürültü bir gürültü. Aman efendim neymiş kene bizim mahalleye gelmiş çimleri keseceklermiş.

Bu kenelerden biri geçen gün bir çocuğu ısırmış anlatıldığına göre. Neyse ki kene de hastalık yokmuş, çocuk iyiyymiş annemin anlattığına göre (Çocuğun annesiyle konuşmuş doktorlar bir şeyi yok demişler). Bu olay vuku bulunca bir kene kabusudur çökmü mehalleye 'Az susun ders çalışıyom' diye uyarmaktan bitkin düşmüştüm de ben kimse beni dinleyip evin 2 metre daha ötesine oturmasken şimdi 'çayır çimen kene ısısrık hastalık kırım kongo aboo' diyip kaçıyorlar kene adını duyanlar. Efendim ne keneymiş vesselam.

Sabah çim biçici ekibi gürültülü makinalarıyla saat 17:00' a kadar kafamı ütülediler sanki beni de çimlerle kestiler yani. Ne oldu şimdi keneler öldü mü dedim 'Yoh, beledyeden geliip ilaçlıcaalar' cevabını alınca derin bir oooh mu çekeyim yoksa ilaçlanana kadar çizmeyle mi gezeyim bilemedim? Bir de geçen haberlerde okumuştum bu keneler ilaçlara çok hızlı bağışıklık kazanıyolarmış artık bu soruyu da ilaçlama ekibine sorarım bakayım onlar ne dicek?

Sonuç itibariyle, ben bugün uyuyamadım bundan dolayı sinirli, halsiz, agresiz ve bitkinim ayrıca makinelerden nefret ediyorum, hele gürültülü makineler...

Aradığım kimse de telefonuma çıkmıyor bu da bir anektod olarak düşülsün şuracığa. Bir daha ararsam kene ısırsın beni :) Yok yok şaka :D

Bu arada ders çalışmıyorum sınavlardan nefret ediyorum hele adı KPSS olanlardan. Adı bile yetti bana sınava girmesem olmaz mı?

Bu kadar yeter yine 'zırvaladım' (bu kankamın sözü).

2 yorum:

AnoRmaL dedi ki...

Bu kene ne etti gene?
Geçmiş olsun efendim bir günlük rahatsızlıktan sonra rahatlığa kavuşmuşundur.
Bu arada ben bu pazar mis gibi gezdim çiçek topladım oh ohh çatla:p

NeMo dedi ki...

saol kankam. oh gezdin eğlendin papatyaları topladın. ama unutma bana da sözün gezdircen beni :)) ayrıca papatyalarımı istiyorum unuttum sanma :D

Powered By Blogger