31 Mayıs 2008 Cumartesi

Psikolojik deli...


HERKESE SELAM BU NE GÜZEL KELAM

'Keloğlan keleş oğlan'

Sıkıcı bir insan oldum ve herşeyden sıkılıyorum, öyle ki kendimden bile sıkılıyorum. Ne zaman yazı yazmak istesem sıkıcı şeyler yazmaya başlıyorum ve siliyorum tekrar. Halbuki yakın geçmiş zamanda (ıyy İngilizce derslerinden kalmış bu tabir aklımda) mutlu ve neşeli biriydim. 'Neşeli ol ki genç kalasın bu dünyadan da zevk alasın' diye şarkılar söyleyip, sekerdim kırlarda, çayırlarda.
Peki, bunun tedavisi var mı? Ben, hasta mıyım ki tedavi arıyorum? Yok işte, sıkıntıdan kendimle konuşuyorum yine...
Beynimin hep olumsuz tarafı çalışıyor sanki ! İyi ve güzel anıları hatırlamıyorum, hep kötü, çirkin, kaka ve iğrenç olan adına hatıra bile diyemeyeceğim tiksinti veren, unutulmak istenen ama nedense yağ gibi üste çıkan kabusvari şeyleri hatırlıyorum. (Aman Allah'ım bu nasıl bir cümle oldu) Anlaşılan durum vahim. ama sorun nerolojik değil -en azından son gittiğim doktor öyle dedi, 'Kafam sağlammış' peeeh- o zaman sorun kesin psikolojik.
Bu durumda, 'Ben bir psikolojik deliyim' diyebilirim sanırsam. Bu beni rahatsız etmiyor, yani deli olmak hiç de fena değil sanırsam mı acaba, bilmiyorum ki ?
Deli olana kadar sıkıntı çekiyorlardır kesin ama deli olduktan dert yok tasa yok, yatarım hastaneye. Oh kebap.
Peki, hastaneye gittik diyelim neci olcaz orda. Ben Padişah olurum gerisi beni alakadar etmez. Bir de at isterum. Aman yok yok vaz geçtim tahttan indirmek için 'kazan kaldırır' Yeniçeriler neme lazım boş ver padişahlığı. Hem devlet işleriyle uğraşamam ben kalsın bu başkasına bakayım.
Örümcek adam olsam o zaman :D ehe ehe binaların üzerinde dolanır dururum, bu zevkli olabilir belki bi düşüneyim. Ama dur ya delinin biri çıkar 'Böcek ilacıyla' zehirler felan beni, pisi pisine gitmeyelim sonra, hem her başı sıkışan "Yetiş Örünceeeek adaaaam" diye bağırcak yardım isticek, yok yok ben kafa dinlicem kardeş ne kahramanlığı bu da olmaz.
Bi düşüneyim acaba başka kim olabilirim...? Aha buldum Red Kit, kendisi hem sevdiğim bir kovboydur, hem de eğlenceli biri. Olabilir mi acaba? Şimdi hastaneye 'Dalton kardeşler'de gelirse daha eğlenceli olur onları kovalar dururum ehe ehe :D Ama şu Rintintin o olmassa keyfi çıkmaz ki, hem hastaneye Düldül'ü de sokmazlar :( bu da olmadı.
Keleoğlan olsam (bi kaç seneye kadar zaten tepemde saç kalmayacak) bak bu olur işte, tanıdığım en gamsız insan Keloğlan evet evet tam buldum ben neci olacağımı. :D
Bir de türkü tuttururum 'Ben bir deli Keloğlan'ım, ne eşeğim var ne palanım, varım yoğum bir kıt aklım hiç de sevmem ben akıllıları. tintiritirtirinrim, tintiritirtirinrim. Bir kuru kavak ağacım var bir kaç hemşire bir doktor, her gün konar Masar Osman'ın kafasına bir kaç güvercin bir de serçe. tintiritirtirinrim, tintiritirtirinrim. ' Tamam oldu, ama dur bir eksik var hani benim 'İbişim' eveeeet, ibiş lazım bana. Immmm, ımmmm.... Bi İbiş bulmam lazım 'has adamım ve de soytarım'. Aman canım İbişe ne gerek, iyisi mi ben çift kişilikli olayım hem yalnız kalmamış olurum hem de İbiş hep yanımda olur - ya da hayali arkadaşım olur İbiş- tamam şimdi eksiğim kalmadı ben hastaneye gidiyorum herkese selam olsun. Ziyaretime gelmek isteyenleri beklerim :D Bi "Uyan uyan'Ay kızım' sultanım" diyelim, bakalım hangi güzel uyanacak ehe ehe :D Eeee bir de bi güzel duyar yanık sesimi gelirse ooooh deymeyin keyfime bak şimdi bi de mangal yakacak ehe ehe :D:D Heeey heeey acayip hareketli bi parça buldum oynıcaz birlikte hadeee :D :))
Not: Rüştü Asyalı'nın, Keloğlan plağından diğer şarkılar için tıklayınız.
(Rar dosyası Şifresi:kralca)



Heeeey heeeey oynuyoooz mızıkçılık yok :))

Hiç yorum yok: