28 Mayıs 2008 Çarşamba

Koruma Aranıyor !



HEEEYT DAĞILIN ULEEEN !



KABUSUM OLDU
BU SINAVLAR
Zaten uyuyamıyorum birde uyuyunca kabus görmek hiç zevkli olmuyor. Hele bu kabusların için adını alfabenin muhtelif harflerinin ynyana gelmesinden almış olan sınavlar varsa, işte o zaman karabasan çöküyor üzerime.
Kendimi bu kabuslardan korumak için koruma tutmayı bile düşündüm :D Kabus deyince aklıma hep Fredi Kurıgır (ELM Sokağı Kabusları) gelir. Kendileri beni en çok korkutan korku filmi kahramanıdır (ne kahramansa :)) Acaba o mu çöktü üzerime?
Bir aydan az zaman kaldı sınava ve sıkıntı had safhalara ulaştı, zirve yaptı. Elimde koccaman bir büyüteç sınav peşindeyim Sherlock Holmes gibi iz sürüyorum, (Efendim burada bir Sherlock Holmes resmi eklemeyi düşünüyordum ama bilirsiniz Homes elinde pipo ile tütün tüttürür, ben tütün mamüllerine karşı olduğumdan ve yeni yasaya istinaden burada kendilerine yer vermedim) bulduğum sınava baş vuruyorum. Hani hep yenilen yarışmacılar der ya "Mühim olan katılmaktı" ıyy nefret ederim bu sözden efendim eğer kazanmak için değilse neden katılıyorsun yarışamaya ? Katılmak için ehe ehe :D
Ben de kazanamayacağımı bildiğim için her sınava katılıyorum. Mühim olan katılmak da bir kabus gibi çökmese iyi olur.

2 yorum:

AnoRmaL dedi ki...

Ya s�nav�n yakla�mas� daha iyi bir an evvel kurtulutrsun i�te fena m�
Ben de m�him olan kat�lmakt� dedi�im pek �ok yar�malara kat�ld�m. sonra g�lmekten kat�ld�m ehe ehe:) "Bi �eyi de ba�ar be bi �eyi de ba���aarrr" diyen sesler beyniimi kemirdi durdu her defas�nda.
Neyse biz kat�lmaya katlanal�m bakal�m sonu nolcek

NeMo dedi ki...

ehe ehe tamam kankii "Katılmak güzel" bende katıla katıla gülüyom :D:D ne yapayım gülmekten başka bir seçenek yok :))

Powered By Blogger