29 Ekim 2008 Çarşamba

Merhaba Blogger :)

BLOGGER'İMİZ AÇILDI VE TEKRAR KAVUŞTUK BLOGGERİMİZE :))
Bir gün geldim blogumda kocaman bi kırmızı yazı ve mahkeme tarafından kapatıldı felan. Önce anlayamadım muhabbeti "Kapanmayı gerektirecek ne yaptım ki?", "Yahu kendimi savunma fırsatı bile verilmeden nasıl suçladınız beni?" v.b. sorular peşpeşe sıralandı. Yahu ben uzun süredir yazmıyordum acaba ondan mı kapattılar diye düşündüm. Adından saçma-sapan, ipe-sapa gelmez, absürt açıklamalar yapıldı. Digiturk felan denildi v.s. v.s.
Tabi bu kapanma dolayısıyla ve sonrasında epey bi deşarj olma ihtiyacı belirdi.
Neyse sevindirik bi manyak oldum saçmalamaya başladım. Yazıcaklarım çok özledim blogumuda ahh şu ayrılık sen nelere kadirsin :D
Aaaa bu arada nasıl unuttum 29 EKİM Cumhuriyet Bayramı herkese hayırlı olsun. 85 yıl olmuş vaay be, nice 85 yıllara...
selamlar ve saygılar sunarım

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger